Header

CINEMA 4D Prime je univerzálním 3D modelovacím, vizualizačním a animačním nástrojem, který dokonale spojuje požadavky na snadné ovládání, přijatelnou cenu a vysoký výkon. Pokud chcete přidat do svého portfolia nástrojů řešení pro 3D, bude tento produkt pro vás ideální volbou.

Přehled novinek verze R18

Srovnání jednotlivých verzí CINEMA 4D

Systémové požadavky

Ovládání i v češtině, moderní technologie

CINEMA 4D je legendární svou snadnou ovladatelností a intuitivním pracovním prostředím. Pokud chcete rychle přejít z 2D do světa 3D grafiky, těžko najdete lepší volbu. CINEMA 4D nabídne podporu platforem Windows i Mac OS X, české i anglické uživatelské rozhraní s možností přepínání, rychlý náhled na projekty prostřednictvím grafické karty přímo v editoru a plnou podporu stereoskopického 3D zobrazení v editoru. Více ►

integrace

Integrace s 2D, 3D, CAD, videokompozičními
a renderovacími aplikacemi

Široká škála importních a exportních filtrů zajišťuje snadnou komunikaci s dalšími 2D, 3D, CAD a kompozičními programy. Přímé propojení na Adobe Photoshop, After Effects, Final Cut, Combustion, vybrané CAD aplikace a další! Více ►

3D modelování bez hranic

Získejte maximální kontrolu nad tvarem objektu až do nejmenších detailů. Modelujte jednoduché tvary i složitě členěné objekty. Vyberte si z velkého množství různých deformátorů a dalších generátorů, které vám dovolí dynamicky měnit tvar objektů.

video Ukázky možností    video Nový nástroj pro zaoblení

Modelování pomocí křivek     video Polygonální pero

Interaktivní deformátory

Take system (Záběry)

Potřebujete vytvářet různé varianty jedné scény bez toho, že byste museli každou uložit do jiného souboru? Nebo třeba renderovat různé výstupy pro další použití v pokročilých kompozičních nástrojích? To vše umožňuje právě systém záběrů v Cinemě 4D, kdy v jedné scéně můžete mít uloženo více variant vašeho projektu. Jeho integrace prostupuje napříč celým programem a ocení ho různé skupiny uživatelů. Například architekti či produktoví designéři ho mohou využít při tvorbě různých barevných či modelových variant, které po nich vyžaduje zákazník. Profesionální 3D grafici pak s využitím Take Systemu mohou nastavovat výpočty různých vrstev výstupu do separátních souborů pro další použití v profesionálních kompozičních nástrojích (Render Layers) a to včetně podpory renderovacích nástrojů třetích stran.

Take System

Take system využívá hierarchického přístupu – podporuje dědičnost a dovoluje zaznamenávat stav většiny parametrů v rámci programu.

Materiály a texturování

Propracovaný systém práce s materiály je klíčem k tvorbě kvalitních vizualizací. Ať už potřebujte simulovat přírodní nebo umělé materiály, CINEMA 4D vám poskytne neuvěřitelnou kontrolu nad jejich vzhledem a fyzikálními vlastnostmi. K dispozici jsou také pokročilé 2D a 3D volumetrické shadery pro tvorbu komplexních vrstvených materiálů apod.

Odrazivost v materiálech

Vysoce fotorealistické materiály jsou nyní skutečností. Vrstvené materiály s odrazivostí, odleskem, hrbolatostí, drsností a barvou pro každý kanál, mixování vrstev, nové režimy odrazivosti - to vše vám umožní vytvořit naprosto přirozeně vypadající materiály včetně například automobilových laků nebo látkových povrchů.

Materiály a shadery

Kromě standardních materiálů najdete v této verzi CINEMY 4D také řadu speciálních shaderů pro tvorbu sofistikovaných povrchů. Více ►

BodyPaint 3D

Robustní systém pro přímé nanášení textur na 3D objekty v reálném čase je součástí všech verzí CINEMY 4D. Více ►

Knihovny materiálů

Knihovny předpřipravených materiálů pro všechny, kdo chtějí ihned začít pracovat na vlastních projektech. Více ►

render

Kvalitní a rychlý rendering

Velmi ryhlé vizualizační jádro CINEMY 4D dokáže produkovat kvalitní vizualizace a animace v krátkých časech. Experimentovat můžete také s detailním nasvícením scény a parametry světel a stínů.Více ►

Robustní 3D animační systém

Přidejte svým 3D projektům čtvrtou dimenzi s využitím neuvěřitelně robustního animačního systému CINEMY 4D! Téměř jakýkoliv parametr objektu nebo jeho vlastností se dá animovat. Prostřednictvím F-křivek a dalších pokročilých nástrojů máte naprostou kontrolu nad celou animací. Samozřejmostí je také přímá podpora exportu projektů do videokompozičních aplikací jako Adobe AfterEffects, FinalCut, Motion, Shake a dalších. Více ►

Chcete se dozvědět více? Podívejte se na stránku s referenčními ukázkami nebo si stáhněte zkušební verzi!