Header

CINEMA 4D: Mograph - PRAHA

Školení na obsluhu a využití možností systému Mograph (součástí verzí CINEMA 4D Broadcast a Studio) - obecně vhodné pro všechny uživatele, pracujících v pozici designera, animátora, motion graphic animátora, modelera, architekta a dalších. U účastníků se předpokládá znalost práce v prostředí nejnovější verze programu CINEMA 4D minimálně na úrovni kurzů C4D-start1 a C4D-start2.V ceně je přístup k počítači pro každého účastníka.

Termíny:

Školicí centrum Digital Media, Praha Žižkov

  • V tuto chvíli sbíráme poptávky na další školení. Vyplňte prosím formulář pro zájemce - odkaz najdete níže.

Pokud vám daný termín nevyhovuje nebo není žádný vypsán, vyplňte prosím formulář pro předběžné zájemce. Jakmile budou otevřeny nové kurzy, budeme vás o této skutečnosti ihned informovat.

Cena: 6.000 Kč bez DPH (7.260 Kč s DPH) platbu je nutné provést předem na zálohovou fakturu!

Délka školení: 1 den, od 9:15 - 17:00, 8 vyučovacích hodin
Vstupní znalosti: Znalost poslední verze programu CINEMA 4D na úrovni kurzů C4D-start1 a C4D-start2.
Výukové mat.:

Pracovní scény ve formátu C4D.

Počet účastníků:

Minimum jedna osoba, každá další osoba se slevou 50%.

Technika:

iMac (Windows 7 & MacOS X), PC (Windows 7), nejnovější CINEMA 4D STUDIO, nejnovější Adobe Creative Cloud, připojení k internetu

Místo:

Praha Žižkov - nová učebna školicího centra Digital Media
Jeseniova 1151/55, 130 00 Praha 3 Žižkov
(zobrazit na www.MAPY.cz | www.Google.cz )

doprava MHD: metrem na stanici Hlavní nádraží (C),
dále tramvají č.9, 55, 58 na zastávku Biskupova (od metra Hl.nádraží je to 7 zastávek / 10 minut). Závěrem 8 minut pěšky na západ ulicí Jesenionou.
U vstupních dveří použít zvonek Digital Media.

doprava autem: v ulici je k dispozici několik míst oranžové zóny se stání na parkovací hodiny

Pavel Zoch

Lektor

Toto školení vede Ing. Pavel Zoch, PhD., dlouholetý uživatel a školitel programu CINEMA 4D, betatester společnosti MAXON, Wacom evangelist. Autor českého překladu CINEMY 4D a řady videonávodů. Publikuje pravidelně na portálech 3dsoftware.cz a grafika.cz.

V době příchodu modulu MoGraph CINEMY 4D byl tento nástroj oslavován jako klíč k takzvaných motion graphic animacím. Animacím televizního světa a znělek. Avšak velmi rychle se začali ozývat i jiní, kteří opakovali stále podobná tvrzení, že MoGraph nejsou jen animace. Je to synonymum pro flexibilitu duplikování, možnost jak efektivně ovládat velké scény a tvořit dechberoucí detaily. MoGraph je prostě klíčem k efektivní práci.

Není to jen o animacích, ale o ovládání animačních nástrojů, to ano. MoGraph dokáže v několika mála vteřinách to, co jinak musíme tvořit hodiny. Náhodně rozmístit tisíce rozličných objektů na povrchu jiného tělesa, vytvářet modelované švy, perfektní aleje stromů, či řady světel podél cesty, zábradlí a dlaždice, řady polic a mnoho dalšího. Je to tedy výjimečný modelovací nástroj.

Ale, jak jsme zmínili, je to také animační nástroj. S ním vytvoříte animovanou znělku velmi snadno. Ovládání je velmi intuitivní a při použití několika mála objektů můžete generovat vynikající animace – bez klíčových snímků. Vše se bude odehrávat automaticky, bez náročného klíčování, v závislosti na čase a případných událostech.

Bylo by i toto málo, máme k dispozici vynikající nástroje a efekty dynamiky. Míníme tím kolize předmětů či částic, které postupují scénou, dynamiku měkkých těles a nebo aerodynamické jevy.

MoGraph, to jsou kombinace. Kombinace mnoha na první pohled nesouvisejících nástroj a řešení. Částic, modifikátorů částic, deformátorů, dynamických jevů, klonovaných instancí, efektorů, shaderů a mnoho dalšího. Výsledek je skoro vždy perfektní.

Můžeme si tedy jen zopakovat, MoGraph nejsou jen animace. Je to komplexní a univerzální nástroj vhodný pro každodenní užití. Opravdu každodenní.

Pro svou komplexnost ale není na první pohled snadné do Mographu proniknout. Nemá složitou strukturu, ale je nutné této struktuře nejdříve porozumět. Pochopit, jaké jsou možnosti a jak tyto možnosti vzájemně propojit dohromady. Pochopit hierarchii nastavení a řízení jednotlivých generátorů i efektorů. Vše pro perfektní výsledek. A právě s tím by vám mělo pomoci nabízený seminář.

Seminář proběhne v příjemném komorním prostředí vybaveném moderní technikou v dobré dostupnosti (Praha). Průvodci vám bude zkušený a široce erudovaný lektor mající hluboké znalosti dané problematiky.

Seminář zahrnuje následující témata:

1) ideologie práce s objekty Klonování a Matice
2) práce s efektory, jak efektory ovlivňují generované instance
3) využití systému Xref a práce s proxy, optimalizace editoru
4) kombinace objektů Matice, Klonování a deformátorů
5) možnosti kombinací s generátory částic
6) shadery a práce s texturami a materiály modulu MoGraph
7) kolizní jevy – kolize tuhých těles, kolize částic a komplexních objektů
8) kolize měkkých těles
9) konektory a motor, mechanické vazby
10) úvod do aerodynamických jevů
11) práce s cache
12) automatizace vazeb

Komu je seminář určen?

Všem, kteří vlastní a nebo uvažují o použití nástrojů modulu MoGraph, obecně všem uživatelům pracujících v pozici designera, animátora, motion graphic animátora, modelera, architekta a dalších. Uživatelé kteří se seminář přihlásí by měli mít základní znalosti práce v programu CINEMA 4D R14/13.

Podmínky pro konání školení

  • školení se uskuteční v případě účasti alespoň minimálního počtu účastníků. Minimální počet účastníků je uveden na stránce s informacemi o daném školení.
  • Při nedostatečném počtu účastníků se školení nekoná a již přihlášeným účastníkům bude nabídnut jiný termín nebo vrácení zaplacené částky v plné výši. Informaci o zrušení kurzu poskytne pořadatel přihlášeným účastníkům s dostatečným předstihem, nejpozději však do 4 pracovních dnů před ohlášeným datem konání kurzu.
  • Platba za školení musí být obdržena nejpozději den před prvním dnem kurzu, pokud není dohodnuto jinak.

Podmínky pro účast na školení

  • Účast na školení je podmíněna potvrzením objednávky ze strany pořadatele školení a zaplacením zálohové faktury účastníkem školení a to nejpozději do jednoho dne před začátkem školení (pokud není dohodnuto jinak).

Podmínky pro zrušení účasti na školení

  • Každé zrušení účasti (storno) musí být oznámeno písemně (e-mailem) a to na adresu obchod {zavináč} digitalmedia {tečka} cz.
  • Storno oznámené dříve než 11 pracovních dnů před zahájením kurzu je bezplatné a poplatek bude na požádání vrácen.
  • Při zrušení objednávky od 6 do 10 pracovních dnů před zahájením kurzu, bude účtován storno poplatek ve výši 25% ceny kurzu.
  • Při zrušení objednávky od 3 do 5 pracovních dnů před zahájením kurzu se účastnický poplatek nevrací. Pro účast na některém z pozdějších kurzů stejného typu bude poskytnuta sleva ve výši 60%.
  • Při stornu oznámeném později než 3 pracovní dny před zahájením kurzu nebo při neúčasti na kurzu účastnický poplatek propadá bez nároku na náhradu.
  • Výše uvedené storno poplatky se netýkají situace, kdy dojde ke zrušení kurzu ze strany poskytovatele.

CINEMA 4D: světla a svícení

Světla, svícení, světelné efekty, globální iluminace a vše, co s tím souvisí. Specializované školení vhodné pro všechny 3D grafiky, kteří chtějí pochopit možnosti a limity různých metod svícení a dosáhnout tak maximálně věrného vzhledu svých vizualizací a animací. Popis školení ›

  • Kód kurzu: C4D-svetla
  • Délka školení: 1 den (8 vyučovacích hodin)
  • Cena: 6.000 Kč bez DPH (7.260 Kč s DPH)
  • Místo: PRAHA